zondag 4 mei 2008

3 Days...



Deze korte week is echt voorbijgevlogen. Je hoort mij natuurlijk niet klagen :-). Ik ben vooral bezig geweest met de voorbereiding van het evenement dat zal doorgaan in het domein Diepensteyn waar ook de stoeterij van Palm is. Ik heb bestelbons gemaakt, leveranciers gecontacteerd, mij wat ingewerkt in het evenement zelf,…

Daarnaast werk ik ook mee aan een evenement waarop de bekende bloemenkunstenaar Daniël Ost een uiteenzetting zal geven. Ik vind het zeker een toffe ervaring om hieraan te mogen meewerken. Zo ben ik deze week voor de eerste keer ook mogen meegaan naar een meeting. Ik heb het verslag geschreven en volgende week zal ik mij zo goed mogelijk inwerken in dat evenement. We hebben een bezoekje gebracht aan een van de huizen waar Meneer Ost de tuin ontworpen heeft. De eigenaars zijn 2 interieurarchitecten en ze hebben een prachtige villa waar dit evenement zal plaatsvinden. Lucky me :-)

Daarnaast heb ik mij ook nuttig kunnen maken voor de reclame-afdeling. Ik heb een tijdschrift, dat uitkomt in mei, gecontroleerd op spelling, taal, lay-out,… Dat was zeker ook een “tof jobke”. En ik heb ook positieve feedback gekregen van de medewerkers, dus dat is wel leuk om eens te horen.

Het was een “voldoenende” week. Ik had het gevoel dat ik deze week toch mijn ding heb kunnen doen. En het wordt nog heel druk, dus ik hoop dat dit zo zal blijven. Hopelijk kan ik dit volgende week dus ook schrijven...

Geen opmerkingen: