dinsdag 27 mei 2008

Bussy Bussy Bussy


Ik zit wat achter met m'n blog en dat komt vooral omdat het de laatste twee weken enorm druk geweest is op stage.
Ik heb mij voornamelijk bezig gehouden met een groot familie-event dat doorging op zondag 25 mei in het domein Diepensteyn. Hiervoor was er heel wat werk!
Leveranciers zoeken, bestelbons maken, timing vastleggen, inplantingsplan, briefings,... het was de moeite! Maar het was heel leuk om te doen. De dagen vlogen voorbij, ook al waren het vaak lange dagen!

Daarnaast moeten Linde en ik ook zoveel mogelijk vrienden zoeken op Facebook, Myspace en Netlog. Een jobke die ook al heel wat tijd in beslag genomen heeft en nog steeds neemt, maar opnieuw hoor je mij niet klagen, want het zorgt voor een heel gevarieerde stage.

Tot zover twee weken geleden... :-)

Groetjes

Geen opmerkingen: