dinsdag 27 mei 2008

Druk - Drukker - Drukst!


Vorige week had ik twee evenementen die ik moest helpen voorbereiden. De een groter dan het ander, maar allebei heel belangrijk! Ik hoef dus niet te vertellen dat ik vorige week de nodige stress ondervonden heb. 6 dagen van de 7 gewerkt! En ik voel het nog steeds...

Dinsdag had ik een klein businessevent in Roeselare, in een prachtig architectenbureau (zie foto). Het was een geslaagde dag. De mensen waren heel tevreden en hebben ook lekker gegeten. Dus waren wij ook tevreden...

Dan woensdag, donderdag en vrijdag nog hard gewerkt aan het grote evenement van zondag in het Domein van Diepensteyn. Dat was echt "rushen", maar het was het meer dan waard! Zondag was namelijk een succes! Lachende gezichten, spelende kinderen, trotse ouders, ... wat wil een mens nog meer op een evenement. Ik moet dan ook toegeven dat ik zondagavond met een opgelucht en toch ook een beetje een fier gevoel ben gaan slapen. "Het is ons toch nog gelukt", dacht ik dan.
Linde en ik hebben zondag ook een schouderklopje gekregen voor onze inzet en daardoor was de week voor ons in schoonheid geëindigd.

Nu nog zwoegen voor het eindwerk, stageverslag en website. Het worden dus nog lange dagen...

Iedereen nog veel goeie moed!

Grtjes

Geen opmerkingen: