vrijdag 18 april 2008

Co-piloot op Francorchamps! ;-)


Deze week ben ik voor de eerste keer op verplaatsing gegaan en dan nog wel om mee te helpen aan een evenement in Spa Francorchamps. Het was geen super groot evenement, maar er kwam toch heel wat bij kijken. De dag was wel slecht begonnen. Ik heb namelijk meer dan 2 uur in de file gestaan van Gent naar Leuven. Ik zal nog eens om 5u30 opstaan… Uiteindelijk ben ik dan samen met Amaury (hij werkt op events bij Variety) rond 10u15 toegekomen in Spa. Even volledig onder de indruk van het circuit, maar dat was al gauw gepasseerd van zodra we in gang schoten. Wat aanduidingen ophangen, allerlei zaken in orde brengen, hostesses briefen,… en we waren vertrokken! Het was heel plezant. Ik kon eindelijk eens meemaken hoe het eraan toegaat op zo’n evenement. Ik had maar een heel kleine bijdrage in de organisatie van het evenement, maar ik was toch opgelucht dat alles goed verlopen is. Zowel de klant als de genodigden waren tevreden met het resultaat. En als afsluiter van het evenement mocht ik zelfs een ritje maken met een rallypiloot in een nieuwe SEAT op het circuit. Heel plezant! Aan 100km/u in de bochten… dat is wat anders dan geflitst worden op de autostrades :-).

Op het einde van de week was het heel rustig op het bureau, toch wat mijn werk betreft… Ik ben nog altijd bezig met het schrijven van een tekst voor een website. Daar komt nogal wat prutswerk én precisiewerk aan te pas, maar het is leuk om te doen. Soms denk ik dat ik mij nuttiger maak voor de reclameafdeling dan voor events. Ik hoop dat dat maar een gevoel is…

Ondertussen is de STEP-3 ook ingediend. Dit ging weliswaar gepaard met de nodige stress. Maar goed, ik was op tijd! Exact 2 minuten voor de deadline! Nipt dus. Meneer Steenhout laat spijtig genoeg weinig van zich horen. Zo is hij vrijdag onze afspraak vergeten (af te zeggen), dus dat was wel minder. Maar toch een goedkeuringsmail gekregen. De vraag is nu of het weldegelijk goed is wat ik heb opgeschreven. Ik heb er eerlijk gezegd wat m’n twijfels over… We’ll see…

Allé vooruit, al 19 dagen voorbij. Het gaat vlug voorbij… zeker de avonden, want die zijn kort :-). Ik hoop dat ik nog aan een aantal evenementen mag meewerken, want ik vond het zeker boeiend deze week.

Tot de volgende keer…

Geen opmerkingen: