vrijdag 28 maart 2008

De tweede (korte) week


Deze week waren er slechts 3 werkdagen, dus we konden niet klagen. Ik zou het wel gewoon kunnen worden zo 3 daagjes in de week naar Brussel en dan 4 dagen weekend :-).

De week was wel slecht begonnen. De wet van Murphy had het duidelijk op mij gemunt dinsdag. Alles liep fout: de powerpoint sloeg tilt, waardoor ik helemaal opnieuw moest beginnen; de printer werkte niet als ik wou afdrukken; plots viel ook m'n pc uit, waardoor ik weeral OPNIEUW mocht beginnen; dan wou ik een lamp aansteken en die sprong toch wel zeker... en dan last but not least: een parkeerBOETE! (voor sommigen waarschijnlijk geen verrassing :-)) De druppel dus... Maar goed, het kon alleen maar beter gaan voor de volgende twee dagen, dus aan die gedachte kon ik mij wat optrekken.


En woensdag en donderdag waren inderdaad twee leuke werkdagen. Wat locaties gezocht, wat gebeld, teksten geschreven voor een website, en nog wat andere kleine taakjes... Het was zeer variërend werk deze week en dat was wel plezant. Bovendien waren de lunchpauzes zeer ontspannend. We hebben vollop zitten zoeken naar een jongesnaam voor een "collega" die zwanger is. Dat was grappig... Van Eddie, John-John, Jules, Benoit tot Jack! Ik denk dat we zo goed als alle mogelijke namen opgenoemd hebben...

Het was dus een korte, maar zeker ook variërende werkweek! Ik ben benieuwd wat ons volgende week te wachten staat...

Groetjes,

Maïté

2 opmerkingen:

Feestartikel J zei

mooie blog schat ;-)
jammer van de parkeerboete en murphy... zolang dat niet iedere week gebeurt...

x jeroen

Vir. zei

Ik ken het paarse gevaar...(stadswacht voor alle duidelijkheid)!!Gewoon betalen en bannen uit uw geheugen!