woensdag 19 maart 2008

En toen begon de stage...


De eerste dagen

Ondertussen heb ik er al drie dagen opzitten bij mijn stagebedrijf Variety. Het is al heel goed meegevallen, ondanks het vroeg opstaan en het laat thuiskomen, maar dat nemen we er graag bij. Mijn voornaamste taken bestonden uit het opmaken van een powerpointpresentatie en het zoeken van locaties. Ik moet toegeven dat ik al beroep heb moeten doen op m'n woordenboeken, want de presentatie was in het Engels en de locaties bevonden zich in Luik. Voorlopig heb ik nog wat moeite om die drempel te overwinnen om spontaan een telefoongesprek aan te gaan, maar ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst zal verbeteren.
Wat de werksfeer betreft mag ik zeker ook niet klagen. Er heerst een ontspannen sfeer tussen de collega's. Natuurlijk ben ik blij dat Linde ook stage loopt bij Variety, want zo kunnen we elkaar toch een handje helpen en het pendelen tussen Brussel en Gent wordt dan ook wat minder 'eenzaam'.
Ik heb wel nog steeds geen concreet onderwerp voor m'n eindwerk. Ik begin nog net niet te panikeren, maar het ziet er niet al te best uit. M'n stagebegeleider is volgende week op verlof en Mr. Steenhout kan pas op 1 april een bezoek brengen aan het bedrijf. Ik zal er dus eens mogen invliegen wat dat onderwerp betreft!

Jullie zullen dus voortaan mijn stagebelevenissen hier kunnen volgen.
Ik denk dat het nog spannende maanden zullen worden. Dat belooft... :-)

Ik ben alvast benieuwd!

1 opmerking:

Vir. zei

Mooie cursiefjes!
De rest is ook mooi hoor, maar die cursiefjes...maken het compleet Maïté.