woensdag 18 juni 2008

Aan alles komt een einde...


De laatste twee weken was het voor mij een beetje uitbollen. Ik had geen evenementen meer waar ik naartoe moest, maar ik heb nog wat geholpen met de voorbereidingen.

Daarnaast heb ik voornamelijk gewerkt aan de virale campagne. Ik ging dus opnieuw op zoek naar zoveel mogelijk vrienden voor Be Our Pilot. En we hebben bijna ons doel bereikt. Nog net geen 5000 vrienden, maar toch meer 4000...

Linde en ik hebben ook een kleinigheidje voorzien voor ons afscheid. We hebben verse fruitsla gemaakt en wat ijscrème gekocht. We hebben dit dan gezellig buiten in het zonnetje opgegeten.
Dat was wel leuk... voor de eerste keer in drie maand zat iedereen eens samen buiten. Dus dat was voor ons zeker een geslaagde afsluiter.
Maar dat was niet alles... we zijn daarna ook gaan badmintonnen met Hilko (stagebegeleider). We zeiden al lang dat we dat eens zouden doen, en het is er dan toch van gekomen. Het was heel plezant, maar ook lastig :-)...

De stage heeft mij zeker heel wat bijgeleerd. Het was een leuke ervaring en ik ben blij dat ik deze kans gekregen heb.

Bedankt Variety!

Groetjes,

Maïté

Geen opmerkingen: